środa, 9 kwietnia 2008

Spotkania Przy Herbacie z Cytryną - zima 2006/2007

LUTY 2007
Damsko-Męskie Spotkanie Przy Herbacie z Cytryną
Mechaniczna Cytryna 5 II 2007
Mechaniczna Cytryna III - tym razem w nastroju damsko-męskim, walentynkowym. Muszę powiedzieć, że nie spodziewałem się takiego zakresu prezentacji twórczych. Było granie
i śpiewanie, pojawiła się piosenka aktorska, autorska, rap, ale to jasne, to można przewidzieć... Natomiast był również kabaret, była
recytacja poezji, czytanie prozy, a także film amatorski!!!
Taki zestaw kreacji twórczych przeszedł moje najśmielsze oczekiwania...
Jerzy Dziedziczak

______________________________________________

STYCZEŃ 2007
8 stycznia 2007 spotkaliśmy się w Klubie Mechanik po raz drugi.
Relacja ze Spotkania z serwisu isak.pl:
Mechaniczna Cytryna 8 I 2007 w Warszawie
hmm druga to już impreza z tego cyklu, a pierwsza w tym roku, Nowym Roku! Przyznam, że mi się podoba...
Kameralnie jest, domowo jest, herbata z cytryną też jest...
no i muzyka, czyli wszystko czego potrzeba aby odprężyć się po całym dniu pracy ;-)
Jerzy Dziedziczak

Jak to zwykle ja dotarłem do "Mechanika" nieco spóźniony, i to niestety na tyle, żeby przeoczyć występ Kornelii Maraszek, ale los był dla mnie tym razem łaskawy - Kornelia jeszcze raz tego dnia zaśpiewała w części o nazwie "scena inicjatyw publiczności".
 Pierwszą wykonawczynią jakiej udało mi się wysłuchać była Magda Turowska, która w towarzystwie Bartka Skowrońskiego - gitara klasyczna, Andrzeja Perkmana - pianino, zagrała dwa utwory. Pierwszy to piękna ballada pod tytułem "Parasol nie chroni od łez" wykonana tylko
z akompaniamentem gitary klasycznej, a drugi to "Anioł
u poduszki" - obydwie pochodzące z pierwszej płyty Magdy zatytułowanej "Rzeki snu".
czytaj dalej >>>

______________________________________________

GRUDZIEŃ 2006
Po raz pierwszy spotkaliśmy się w Klubie Mechanik w grudniu 2006 roku.
Taka informacja pojawiła się wówczas w serwisie isak.pl:

Mechaniczna Cytryna 4 XII 2006 w Warszawie
4 grudnia w Klubie Mechanik należącym do PW po raz pierwszy odbyła się impreza pod tytułem "Mechaniczna Cytryna". Jest to inicjatywa mająca na celu doprowadzenie do cyklicznych, comiesięcznych spotkań osób twórczych i nie chodzi tu tylko o twórczość muzyczną, ale o jakiekolwiek przejawy twórczości.
Zatem w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca zapraszamy wieczorem do Klubu Mechanik w Warszawie.

W spotkaniu udział wzięli: Aga Jawo, Kornelia Maraszek, Magda Turowska, Bartek Dzikowski, Benek Gaworczyk, Jurek Markuszewski, Konrad Muszyński, Andrzej Perkman, Igor Przebindowski, Bartek Skowroński, Jarek Wasik, kabaret Zygzak.
______________________________________________

Brak komentarzy: